.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف هر شبی بخش‌هایی از «پایتخت ۳»

سریال تلویزیونی «پایتخت ۳» به کارگردانی «سیروس مقدم» در حالی روی آنتن می‌رود که هر شب با ممیزی‌های مختلفی روبرو است.

به گزارش فارس، در حالی سریال تلویزیونی «پایتخت ۳» هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود که تصویربرداری آن به پایان نرسیده و گروه در منطقه ازگل تهران مشغول تصویربرداری هستند.

بنا بر این گزارش، قسمت‌هایی که تا به حال از تلویزیون پخش شده‌اند، با حذفیات متعددی روبرو بوده‌اند که منجر به نارضایتی عوامل سریال شده است.

به نظر می‌رسد پس از نارضایتی که از سوی اقوام بختیاری برای مجموعه «سرزمین کهن» پیش آمد، تلویزیون در پخش آثاری که مربوط به اقوام مختلف ایرانی است، حساسیت بیشتری به خرج می‌دهد و هر صحنه یا دیالوگی که احساس کند منجر به دلگیری یا ایجاد حساسیت خواهد شد را حذف می‌کند.

گزارش فارس حاکی است، «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شده و بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، علیرضا خمسه، ریمارامین‌فر، هدایت هاشمی، مهران احمدی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : پایتخت ۳
نظرات خوانندگان :

ميرشفيعي - ساري 6 فروردين 1393
سلام - اقاي سيروس مقدم محبت كنند اگر مي خواهند احيا كننده فرهنگ باشند سريال پايتخت 4 را در نوروز 94 به استان خوزستان و منحصرا به ابادان اختصاص دهند
نا شناس 6 فروردين 1393
سلام یادش بخیر 3 سال پیش وقتی در قالب تشکلهای دانشجویی استان به نمایش این فیلم سخیف اعتراض کرده بودیم، یکی از این حضرات نماینده های استان به این سریال سخیف اعتراضی نکرد. همه سکوت کردند و یا حتی ما رو مورد هجمه شدیدی قرار دادند. بعد از پایتخت3 یک نماینده اعتراض کرد... 3 سال دیگه بعد از پایتخت6 دو نماینده معترض میشن... 6 سال دیگه بعد از پایتخت9 احتمالاً سه نماینده. البته اگه نمایندگان معترض قبلی از نظرشون منصرف نشند و همچنان توی مجلس بمانند. یه فیلمی پخش شد که فقط یه سوء تفاهم واسه بختیاری ها ایجاد شد؛ چنان اعتراضی کردند که ضرغامی ضمن عذرخواهی علنی و مکتوب مجبور به حضور توی اون منطقه شد. اما مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران مــــَـــــــــــــــــــظـــلــــوم در سکوت مسئولانش همواره مورد آماج حمله هاست. مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران علوی مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران اولین حکومت شیعی جهان مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران لشکر ویژه 25 کربلا مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران والفجر 4و 6 و 8 مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران کربلای 4 و 5 و 10 مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران بصیر و طوسی مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران شیرودی و کشوری مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران سجودی و نوبخت مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران ابن شهر آشوب و سعیدالعلما مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران شریف العلما و شیخ کبیر مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران جوادی آملی و حسن زاده آملی و مــــــــــــــــــــــــازنـــــــــــــدران بــــــــــــــــــزرگ همواره مظلوم می ماند با وجود نگاه های سبک و رذل و سخیف جزیره ای و شهرستانی. و امثال سایتهای خبری ای که هیزم کشان در این دعوای سخیف افراد "سبک مغز" هستند. آیا کسی نیست بجای هیزم کشی در این آتش خودسوزی مـــــــــازنـــــــدران، نقش پدری بازی کند تا این نگاهها اصلاح شود؟ آیا تا فلان استاندار و مدیر کل تا هم محلی ما نشد باید شروع کنیم به تخریب؟ هیزم کش این دعاوی سخیف نباشیم تا این چنین مورد تمسخر "شـــــــبکه یــــک، شــــــــــــبکه هر تهـــــــــــــــــرانـــــــــی" قرار نگیریم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.321 seconds.